Sveikata ir grožis

Svorio priaugimas. Kokios klaidos pasitaiko dažniausiai?

Tam, kad žmogaus organizmas funkcionuotų tinkamai, būtina sveika mityba. Tai akcentuoja tiek dietologai, tiek ir gydytojai. Labai svarbu, jog žmogus kasdien gautų jam reikalingą medžiagų kiekį. Priešingu atveju jo imunitetas susilpnės, o taip pat pradės vystytis įvairios lėtinės ligos. Žinoma, tai nereiškia, kad tučtuojau turite viską į save kišti. Priešingai – mityba turi būti subalansuota ir jokiu būdu negalima apsileisti. Tai reiškia, kad staigus svorio priaugimas gali atnešti nemažai problemų, kurias šalinti bus gerokai sudėtingiau. Ekspertai pataria mitybą derinti su aktyviu laisvalaikiu. Ši kombinacija yra geriausias kelias į puikią savijautą.

Kalbant apie svorio priaugimą, kartais jis yra žalingas. Kai žmogus akivaizdžiai turi svorio trūkumą, tuomet rekomenduojama kreiptis į dietologus, o į sporto trenerius kreiptis reikėtų paskiau. Turite suprasti, kad esant svorio trūkumui, pirmiausia būtina atstatyti medžiagų balansą. Kai žmogus turi svorio trūkumą, jo organizmas susilpnėja. Kai jis suderina mityba, svoris pradeda augti. Tačiau tuo pat metu aktyviai sportuojant, svorio priaugimo procesas sulėtėja, nes išeikvojama daugiau energijos. Tokiais atvejais naudojama metodika, kuomet pirmiau priaugama svorio iki tinkamos ribos, o paskui pereinama ir prie aktyvaus laisvalaikio.

Jeigu norite pagerinti savo savijautą ir organizmo funkcionalumą, iš pradžių reikėtų išsiaiškinti kurie maisto produktai kelia daugiausia problemų. Ne paslaptis, kad labai rizikinga nuolatos valgyti per daug riebų maistą. Taipogi pabrėžiama, kad mityba turi būti įvairiapusė – negalima diena iš dienos valgyti tuos pačius maisto produktus, nes susidarys tam tikrų medžiagų perteklius bei tam tikrų medžiagų trūkumas.

Gerai savijauta dažniausiai rekomenduojama maitintis po 4-5 kartus per dieną. Tačiau pabrėžiama, kad mityba nereiškia, jog kiekvieno valgio metu reikia persivalgyti. Geriausia būtų valgyti mažiau, bet dažniau. Žinoma, nereikia pamiršti, kad sportas čia taip pat atlieka svarbų vaidmenį – sportuojant greičiau įsisavinamos su maistu gaunamos medžiagos.

Turintiems svorio trūkumą, patartina iš pradžių gerai pasidomėti kaip viskas atliekama. Vien tik maisto kišimas dideliais kiekiais problemos neišspręs. Tai gali netgi smarkiai pakenkti. Tad, geriausia būtų kreiptis į specialistus.